#1 2009-03-25 10:25:03

matizo66

Administrator

10497223
Zarejestrowany: 2009-01-23
Posty: 75
Punktów :   

wazne info dla atakujacych!!

Postaram się to opisać jakoś składnie. Ostatnio przegraliśmy kilka bitw, które mogły być wygrane, dzięki strategicznym posunięciom i wykorzystaniu możliwości jakie daje nam nowa wersja.

Atak a mur.
Większość osób boi się wysokiego muru przy atakach, co jest zupełnie niepotrzebne.
Im wyższy mur tym większy bonus do ataku o ile oczywiście wysyłamy wojsko w określony sposób.
Dlatego jeśli mamy do wyboru atak na lotkę, lub atak na miasto o wysokim murze powinniśmy wybrać miasto z jak największym murem.

Wysyłamy atak falowy. W pierwszej fali idą przede wszystkim moździerze, giganty i wiadomo tarany. Moździerze (600) i giganty (300) dostają bonus za wyłomy.
W drugiej turze dosyłamy strzelców i balony, te dostają bonus kolejno 300 i 1200. Rachunek jest prosty strzelcom podnosi się atak z 64 na 300, balonom z 340 na 1200. Przy ataku 1000 strzelców podnosi nam się atak o 200k, przy 100 balonach o kolejne ok 100k.
Czyli jeśli wyślemy w takiej kolejności możemy dostać 300k w ataku.
Żadna obrona nawet za wysokim murem nie będzie skuteczna, dodam nawet, że atakując miasto zamiast np lotki uspimy czujność obrońcy (ba mniemam,ze w duchu będzie z nas brechtał, że jesteśmy mega idiotami, że rzucamy się na mur, uśmiech schodzi im dopiero z ust widząc różnice w stosunku ataku do obrony. Zwykle wtedy jest juz za późno na wołanie wsparcia, czasem zyskuje się w ten sposób godzinkę.

Offline

 

#2 2009-03-25 14:30:14

Artur

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 16
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

mmm ciekawe !
a masz jakiś wzór ile  jaka jednostka dostaje + do ataku ?

Offline

 

#3 2009-03-25 18:31:02

kacpero

Moderator

12254523
Skąd: Mniszek
Zarejestrowany: 2009-01-23
Posty: 24
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

Ale z tego co wiem, to za to grozi ban! Nie wiem na ile i czy na pewno, ale to jest bug i jego wykorzystanie może być ukarane banem.

Offline

 

#4 2009-03-25 18:43:16

matizo66

Administrator

10497223
Zarejestrowany: 2009-01-23
Posty: 75
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

tak był ale juz nie dostaje sie za to bana to całkiem legalne i poki co korzystajmy ile sie da


duzo Artur ostatnia moja bitwa podwoiła moja siłe ataku miałem normalnie 200k a tym sposobem 400k

przepis

najlepiej wysłac na pierwszy ogien 250 mozdziezy + 200 gigantow lub ok 500 hoplitow na drugi rzut 300 balonow i strzelcow by dotarły na 2 runde i mamy mega bonusik
kosek potwierdz ostatnio sie przekonałes

im wyzszy mur u wroga tym wiekszy bonusik
wojo mniej wiecej w takich proporcjach oczywiscie moze byc mniej

a i istotni sa rowniez lekarze i kucharze podnasza nasza wytrzymałosc bardzo wazna w dlugich bitwach

atakujacy ma duzo lepiej wiec w wojnach rzadko kiedy bedziemy sie bronic

flota
podwodne do ataku i tylko do ataku w obronie sa słabiutkie
do obrony mozdzieze ale tylko do obrony w ataku słabiutkie


a i zakaz mowienia o tym innym graczom niz sojusznicy!!!

Offline

 

#5 2009-04-12 20:48:15

Artur

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 16
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

po małej analizie doszedłem do tego, że zdolność specjalna: "wytrzymałość" jest liczona następująco :
do obrony podstawowej oraz ulepszeń w warsztacie dodajemy procenty z muru, które zwiększają obronę i liczymy z tego 30% - tyle własnie dodaję nam przy obronie zdolność wytrzymałość.
Jak to wygląda w praktyce

test I


-testowana jednostka : hoplita
-obrona jednostki : 30 + 15 ulepszenie w warsztacie (łącznie 45)
-mur : 0%

teraz liczymy

całkowita obrona wraz z murem wynosi 45pkt
z tych 45 liczymy 30% wychodzi nam 13,5pkt TO JEST ZDOLNOŚĆ 'WYTRZYMAŁOŚĆ'
a wytrzymałość to to samo co obrona, więc dodajemy 45 + 13,5 = 58,5 pkt tyle nasz hoplita posiada przy obronie bez muru

test II

-testowana jednostka : hoplita
-obrona jednostki : 30 + 15 ulepszenie w warsztacie (łącznie 45)
-mur : 150%

liczymy
150%muru z 45 obrony wynosi 67,5 pkt -   tyle dodaje nam mur
67,5 + 45 = 112,5pkt - obrona hoplity z murem, bez zdolności wytrzymałość
30% ze 112,5 = 33,8 TO JEST ZDOLNOŚĆ 'WYTRZYMAŁOŚĆ'
45+33,8 = 78,8pkt

reasumując:

mur między testami wzrósł o 15 poziomów, czyli 33,8 - 13,5 = 20,3 - jest to różnica zdolności wytrzymałość pomiędzy murem 0, a murem poziomu 15. Wystarczy teraz podzielić 20,3 przez 15 poziomów i wyjdzie nam o ile wzrasta wytrzymałość wraz ze wzrostem jednego poziomu muru. 20,3 : 15 = 1,35

Wnioski

-Wytrzymałość jednostki rośnie wraz ze wzrostem poziomu muru
-każdy poziom muru dla hoplity dodaje nam oprócz standardowych 10% do obrony, również 1,35pkt obrony ze zdolności specjalnej.
-początkowa wartość zdolności wytrzymałość dla hoplity bez muru wynosi 13,5pkt
-na drugi raz nie będę się tak rozpisywał, bo można było pokazać to za pomocą dwóch obliczeń

WAŻNE
w grze pokazywane są liczby do jednej po przecinku, a system liczenia opiera się na kilku(nastu), więc trzeba zawsze wziąć poprawkę do wyniku.

PS oj zły temat, ale nie chce mi się już tworzyć nowego

PS 2 a jednak będzie dobry dział, bo jednostki ze zdolnością natarcie też dostają 30% do swojego ataku (gdy atakują), ale jest to niezależne od poziomu muru w mieście

Ostatnio edytowany przez Artur (2009-04-13 15:49:33)

Offline

 

#6 2009-04-12 23:56:16

matizo66

Administrator

10497223
Zarejestrowany: 2009-01-23
Posty: 75
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

dobry dział :0 tylko 3% z 45 to nie 13,5

Offline

 

#7 2009-04-13 10:06:17

Artur

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 16
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

nie wiem dlaczego wszędzie pisałem 3, oczywiście chodziło mi o 30 %

Offline

 

#8 2009-04-13 13:33:17

matizo66

Administrator

10497223
Zarejestrowany: 2009-01-23
Posty: 75
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

ale juz jest dobrze

kazdy kto cos sensownego zauwazył niech pisze przyda sie takie info

Offline

 

#9 2009-04-13 20:01:55

Artur

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 16
Punktów :   

Re: wazne info dla atakujacych!!

takie nawiązanie do pierwszego posta
gdy atakujemy i rozwalamy mur przeciwnikowi to każda nasza jednostka (oprócz tych ze zdolnością natarcie) dostaje bonus do siły ataku

za rozwalony mur o 1 pkt atak każdej jednostki jest mnożony razy 1,1
z każdym punktem więcej rozwalonego muru dostajemy kolejne 0,1

czyli mur zniszczony o 2pkt daje nam 1,2 * atak standardowy
       mur zniszczony o 20pkt daje nam 3,1 * atak standardowy


dla wzrokowców proszę :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/730 … 7bb05.html

zobaczcie !

135 moździerzy zwiększa nasz atak razy 3,1 !!!!!

masakra

co się tyczy jednostek ze zdolnością natarcie !

nie dostają one bonusu za wyłomy dokonane przez wszelkiego rodzaju tarany jeśli będą walczyć od pierwszej rundy, ale za to jak wlecą do bitwy w następnych rundach ich atak jest mnożony tak samo jak w przypadku pozostałych jednostek

Ostatnio edytowany przez Artur (2009-04-13 20:57:08)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klansusanoo.pun.pl www.bmwpabianice.pun.pl www.poko-gp.pun.pl www.rollagepolska.pun.pl www.menagospeedway08.pun.pl